lördag 28 september 2013

Tusen tack, alla Lottor!

Jag och Jessica påminner ofta varandra om att vi är två stycker Lottor. Ja, alltså Lotta på Bråkamakargatan det vill säga. Vi inspireras av henne, förstår ni, hennes obstinata tjurighet och järnvilja. Det hon tog sig för, det lyckades hon med. Även om det krävdes stöd. Och det är precis så vi ser IdealRevolution!
Ni ska se våra smskonversationer, oftast handlar de om er - våra fina följare och medrevolutionärer! Häromdagen fick jag ett sms tidigt, tidigt på morgonen av J, där hon skrev:

"Vi är 204 stycken nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Om du sover så finns det inte tid till det nu! 
Du måste upp och hoppa runt av glädje, alternativt pmsgråta, det senare gör jag!"


Och det är NI som får oss att gråta och skutta runt som om vi flippat ut. Ofta!! Jag tror aldrig att jag kommer att komma över hur många ni är som kämpar för samma sak som vi gör. Det värmer och peppar enormt mycket, ni är helt enkelt ryggraden i vårt rakryggade initiativ.

Så tack. Tack så otroligt mycket för att ni peppar, stöttar, diskuterar och tipsar!


1 kommentar:

Vad trevligt att du vill kommentera! Vi uppmuntrar till diskussion, kom dock ihåg att visa respekt. Du får gärna skriva under eget namn, men det är lika okej att vara anonym också. Tack, och välkommen!