måndag 30 september 2013

En liten uppdatering så här på vägen

Spännande saker är på gång mina vänner!
Jag och Maria jobbar på med massa grejer och har inte riktigt hunnit uppdatera på bloggen, därför bloggar jag nu för att påminna er om att vi fortfarande lever och att vi just nu har händerna fulla i små roliga saker som är på gång.
Den första märkbara skillnaden är utseendet här på bloggen, vi har tagit hjälp av min lillebror (Jonatan Haltorp, tack för det lillebror!) för att snygga upp headern, och så har jag pillat i html-koden för att ordna upp lite andra grejer, akompanjerad av Maria via sms samtidigt. Puh, vilken kväll!
Nu är det lättare att komma i kontakt med oss också då det numera finns en flik här till vänster där kontaktinfo finns placerade, vill ni höra av er eller fråga om något så är det bara att mejla så svarar vi så snart vi kan!
Ni har väl inte missat oss på twitter och instagram? Sök bara på hashtaggen #idealrevolution så kommer ni dit ni ska, och ni får självklart publicera material under den också.

Tills vi ses och hörs nästa gång, revolutionera mera!
Utan er är vi ingenting!

Puss
/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du vill kommentera! Vi uppmuntrar till diskussion, kom dock ihåg att visa respekt. Du får gärna skriva under eget namn, men det är lika okej att vara anonym också. Tack, och välkommen!